diumenge, 13 d’octubre del 2013

Projecte plàstic.

Per al meu projecte plàstic tinc pensat fer un atrapa somnis personalitzat. Com que n'he vist molts però no sé ben bé com és fan, he estat buscant vídeos i informant-me sobre quins materials podia utilitzar per a fabricar-lo i, per altre banda, buscant idees de com podria fer el meu (colors, formes, pedres, plomes...) 

Un atrapa somnis o caçador de somnis és un adminicle fet a mà, la base és un cercle fabricat tradicionalment amb fusta de salze, amb una xarxa fluixa en el seu interior i decorada amb diversos objectes (majoritàriament amb plomes i pedres). 
Segons la creença popular, la seva funció consisteix en filtrar els somnis de les persones, deixant passar només els somnis i visions positives, els somnis que no es recorden són els que baixen lentament per les plomes i desapareixen i, els malsons, es queden atrapats dins les pedres de la xarxa fluixa i, al matí següent es cremen amb la llum del dia per a que no puguin ser complerts. 
Pels que no n'hageu vist mai cap aquí us en deixo una imatge. 



Buscant per internet vaig trobar aquesta imatge tutorial on explica com en pots fer un i els materials empleats.


 

També vaig mirar per YouTube per a saber amb més claredat com podia fer aquest atrapa somnis i vaig trobar el tutorial d'aquesta noia. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada