dimecres, 5 de febrer del 2014

Questionari.

· Com titularé el meu videotutorial?
    Cupcakes de xocolata. 

· Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin?
    Crec que no m'és necessari.

· Què ensenyaré a fer?
  Explicaré com fer uns cupcakes de xocolata i dues possibles decoracions.

· Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part? 
  Havia pensat en dividir-ho en 3 parts, i la tercera la dividiria en 2. La primera per a explicar què faré i els ingredients necessaris, la segona la dedicaria a tot el procés de preparació dels cupcakes, i la tercera i última, que estaria dividida en dos apartats, les dedicaria a les dues variacions de decoració. 

· Quan ho enregistraré?
  Algun cap de setmana. 

· Què faré per aconseguir la màxima qualitat de so i imatge?
  Intentaré grabar-ho tot amb la càmera "bona" i en comptes de parlar mentre grabo, posar la meva veu a sobre. 

· Quina càmera utilitzaré?
  En principi una Canon PowerShot S3IS.

· Em cal l'ajuda d'algú? De qui?
  Sí, suposo que ho demanaré a algun familiar o amic, no ho sé encara. 

· Hi posaré música? Quina? D'on la treuré?

  Sí, estic entre posar-hi alguna com les que sonen als programes de cuina o alguna coneguda que fagi venir ganes de seguir veient el tutorial. 

· Què posaré als crèdits? 

  El meu nom i el nom de la persona que m'hagi ajudat.

· És bona la idea d'incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial?

  Podria incluir-la però crec que les altres activitats que fagi per plàstica no els interessaran, crec que el que buscaran és simplement la recepta.

· És grabarà a l'exterior? Hi haurà molt de soroll?

  Com que ho haig de grabar dins una cuina no, no serà a l'exterior. Intentaré que no hi hagi molt soroll. 



    

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada